فایل word بررسی تاثیر ارتقا کمی و کیفی خدمات الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب شهری بر رضایت مشتریان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل word بررسی تاثیر ارتقا کمی و کیفی خدمات الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب شهری بر رضایت مشتریان :


سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : نخستین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

تعداد صفحات :20

چکیده مقاله:

در این مقاله خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی مورد ارزیابی قرار گرفته است. پس از بررسی ادبیات مربوط به سنجش کیفیت خدمات الکترونیک, مدل ای کوال به عنوان مدل پژوهش انتخاب شده است. هدف از این مطالعه , بررسی میزان رضایت مشتریان از متغیرهای مستقل, قابلیت استفاده , کیفیت اطلاعات و تعامل خدمات است. برای بررسی میزان رضایت مشتریان از آزمونt یک نمونه ای و برای اولویت بندی شاخص ها از لحاظ اهمیت, از آزمون فریدمن استفاده شد. همچنین برای بررسی نرمال بودن توزیع نمرات متغیرها از آزمون کولمو گروف- اسمیرنوف استفاده شد. نتایجی که از تحقیق بدست آمد حاکی از آن است که اولویت بندی شاخص ها به ترتیب از کم به زیاد بصورت: رضایت از تعامل خدمات, رضایت از قابلیت استفاده و رضایت از کیفیت اطلاعات است.

لینک کمکی