فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي | open | 1700366

دانشجوی محترم سلام و عرض ادب. اطلاعات بیشتر در مورد فایل فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي در ادامه مطلب با کلیک روی دکمه دانلود مشاهده کنید. همچنین لیست تعدادی دیگر از محصولات فروشگاه در انتهای پست قرار داده شده و قابل مشاهده هستند. اگر از کیفیت فایل تخصصی فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي راضی بودید که مطمئنن همین طور است خوشحالیم و اگر مشکلی در فایل بود از طریق دکمه ارباط با ما و تلگرام مشکلتان را بگویید تا راهنمایی شوید.

ﺷﺎﯾﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ از ﮐﺸﺘﯽ فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي ﻫﺎي ﺳﺮﯾﻊ اﻟﺴﯿﺮ ﻧﯿﺮوي درﯾﺎﯾﯽ فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي ﺳﺰار از ﺣﻮزه ﺑﻨﺪري ﻣﯽ اﺳﮑﻨﺪرﯾﻪ فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي ﺧﺎرج ﺷﺪه و ﮔﻮﯾﻨﺪ فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي ﮐﻪ راه روم را در ﭘﯿﺶ فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﺷﺎﯾﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﮐﺸﺘﯽ فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي ﻣﺰﺑﻮر ﺣﺎﻣﻞ دﺳﺘﻮري اﺳﺖ از ﻃﺮف

فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي

فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي

بخشی از متن فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي علوم انساني با رويکرد مديريت و اقتصاد مقاومتي

تعداد صفحات :18

چکیده مقاله:

ای بعوان ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی در این مقاله به اهمیت رابطه و مدیریت با مشتری پرداخته شده و از بازاریابی رابطه یاد شده است. امروزه معاملاتی که تنها بر اثربخشی عناصر آمیخته بازاریابی تاکید داشت, به سوی بازاریابی مبتنی بر رابطه و برقراری مدیریت موثر ارتباط با مشتری تغییر جهت داده است طی دو دهه گذشته سازمان های بسیاری به اهمیت رضایتمندی مشتریان خود واقف شده و دریافته اند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است به علاوه وجود رابطه قوی بین رضایتمندی مشتریان و سودآوری مورد قبول واقع شده و تامین و ارتقای رضایتمندی مشتریان به هدف عملیاتی بسیار مهم اغلب سازمان ها تبدیل شده است محققان, بازاریابی رابطه مند را از ایجاد مختلفی مورد جهانی بررسی قرار داده اند. که یکی از آنها تاکید بر برقراری روابطی بلندمدت و متقابل بین خریدار مشتری و فروشنده است شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت, نقش مشتریان را در سازمان ها تغییر داده است نگاه امروز سازمان ها به مشتریان تنها یک مصرف کننده صرف نیست. در دنیای رقابتی امروز مشتریان در کانون اصلی توجه شرکت ها قرار دارند و رضایت آنها عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمان ها است. لازمه جلب رضایت مشتریان برآورده ساختن کامل نیازهای آنها و شناسایی دقیق خواسته ها, انتظارات, تمایلات, آنها در خرید محصولات است و شرکت ها, برای کسب مزیت رقابتی باید توجه بالایی به مشتریان و در بازاریابی رابطه مند است CRM رفع نیازهای آنها بهتر از رقبا داشته باشند لذا در این مقاله به دنبال تعیین جایگاه

👇محصولات مشابه با فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي👇

فایل word تبيين جايگاه خمس و زکات در اقتصاد مقاومتي | WORD فایل word تبيين جايگاه عدالت سازماني و رفتار هاي شهروندي در رضايت شغلي کارکنان | WORD فایل word تبيين عوامل موثر بر پيشرفت صنايع نظامي، به عنوان تجربه اي موفق از الگوي اقتصاد مقاومتي | WORD فایل word تجزيه و تحليل استراتژي هاي بازاريابي در صنايع پردازشي (توليدي) لبني در استان همدان | WORD فایل word تحليل رابطه حمايت اجتماعي و کيفيت زنذگي کاري زنان | WORD فایل word تحليل مقايسه ضريب کارآفريني EQ دانشجويان دختر و پسر رشته مديريت دانشگاه پيام نور باتاکيد بر اشتغال و جايگاه اجتماعي زنان نمونه موردي دانشگاه پيام نور واحد سرخس | WORD فایل word تدوين استراتژي هاي نفت و گاز استان مازندران با استفاده از تحليل ماتريس SWOT | WORD فایل word تسهيل موانع وارداتي ونقش آن در کاهش قاچاق کالابه عنوان يکي از محور هاي اساسي اقتصاد مقاومتي | WORD فایل word تعاريف و طراحي بازاريابي رابطه مند | WORD

👇محصولات تصادفی👇

فایل word جزوه روان شناسی دین ( پیام نور ) | WORD فایل word مقاله ترجمه شده تاثیر لرزه های متوالی بر سازه های بتنی | WORD فایل word پاورپوینت بررسی سازمان الکترونیکی | WORD فایل word پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 8(حسابداری موجودی مواد و کالا ) | WORD فایل word تحقیق بررسی مبانی حقوقی و فقهی صندوق های قرض الحسنه | WORD فایل word پاورپوینت بررسی فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP | WORD فایل word تحقیق درباره شرکت لوله سازی اهواز | WORD فایل word پاورپوینت (اسلاید) مذاکرات هسته ای | WORD فایل word معیارهای شایستگی مدیریت و ویژگیهای یك مدیر موفق از دیدگاه اسلام | WORD فایل word پاورپوینت بررسی زیر گروه های فریمن و خواص آنها | WORD فایل word پاورپوینت بررسی حافظه های ثانوی | WORD فایل word پاورپوینت بررسی كتابخانه مجلس | WORD فایل word پاورپوینت بررسی شبکه های کامپیوتری | WORD فایل word پاورپوینت ارزشیابی آموزشی | WORD فایل word تبيين جايگاه خمس و زکات در اقتصاد مقاومتي | WORD

👇کلمات کلیدی👇

فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتيدانلود فایل word تبيين جايگاه CRM در اقتصاد مقاومتي فایلwordتبيينجايگاهCRMدراقتصادمقاومتي