فایل word تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی در صنایع پردازشی (تولیدی) لبنی در استان همدان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل word تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی در صنایع پردازشی (تولیدی) لبنی در استان همدان :


سال انتشار : 1395



تعداد صفحات :12

چکیده مقاله:

به دلیل شرایط در بازار و در جهان کار و تجارت کسب پیچیده تر می شود, این نیاز به اصلاح, بهبود و همچنین به روز رسانی نگرش بازاریابی در میان تولیدکنندگان و بازاریابان دارد. این نیاز فوری برای انتخاب و تعیین استراتژی به منظور دستیابی به اهداف است استراتژی به معنی طرح جامع و اصلی در واحد تولیدی است که راه رسیدن به اهداف را آشکار می کند. از سوی دیگر, چنان چه درک پردازش و تولید به سمت بازار باشد, نرخ اتلاف زیان کاهش می یابد. این مطالعه مربوط به صنایع تولیدی و پیدا کردن استراتژی های مهم مناسب است در این راستا, پژوهش حاضر به دنبال بررسی بازار و استراتژی های بازاریابی در صنایع تولیدی است جامعه مورد مطالعه در این تحقیق شامل تولیدکنندگان خرده فروشان و مصرف کنندگان از صنایع لبنی در استان همدان است اطلاعات مورد نیاز برای این مطالعه با استفاده سه گروه از پرسشنامه در ارتباط است تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری به عنوان روش آماری تحقیقات استفاده شده است خروجی نرم افزار Lisrel و Amos برای مطالعه متغیرهای مورد استفاده قرار گرفته است استراتژی های بازاریابی عمومی و مشترک در بخش نتایج تعریف شده و هریک با شرایط بازار صنایع تولیدی لبنیان در استان همدان مورد مقایسه قرار گرفته, و استراتژی های بازاریابی قابل قبول و غیر قابل قبول در مقایسه ها به طور جداگانه مشخص شده است در پایان, چندین پیشنهاد برای استفاده از استراتژی ها و انجام تحقیقات آینده ارایه شده است.

لینک کمکی