عنوان محصول: فایل word جنبه هاي اقتصادي در شرايط رشد و وابستگي هاي جهاني و منطقه ايي مديريت بحران تجارت در شرکت هاي بين المللي
فایل word جنبه هاي اقتصادي در شرايط رشد و وابستگي هاي جهاني و منطقه ايي مديريت بحران تجارت در شرکت هاي بين المللي
بخشی از متن فایل word جنبه هاي اقتصادي در شرايط رشد و وابستگي هاي جهاني و منطقه ايي مديريت بحران تجارت در شرکت هاي بين المللي :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي علوم انساني با رويکرد مديريت و اقتصاد مقاومتي
تعداد صفحات :17
چکیده مقاله:
کیفیت و رضایت کارمندان برای افزایش قابلیت تولید, انگیزه و پاداش آنها, کاربرد تکنیک های سنجش عملکرد و ارزیابی عملکرد, حذف خطاها و اشتباهات در زمان, تمرکز روی کار تیمی, سود بردن از تجربه ی سازمان های موفق, طرح ریزی های استراتژیک و اهداف این چنینی در مفهوم مدیریت کیفیت کل TQM برجسته می شود. با این تحقیق ارتباط مولفه های TQM با عملکرد سازمان بطور کلی بررسی شد تا تاثیرات مدیران, کارمند, مشتری ها فرایندها را روی عملکرد تجاری TQM درک کنیم ارتباط TQM با عملکرد تجاری بوسیله ی داده هایی بر مبنای اجرای پرسشنامه , تجزیه و تحلیل شد. براساس نتایج تجزیه و تحلیل رگرسیون که برای ارایه ی ویژگی های عملکرد سازمان ها در زمینه ی معیارهای TQM انجام شد تحصیلات رهبری, ارتقای دایمی و مداوم, مشتری داخلی و مشتری خارجی مشاهده شد که معیارهای مربوط به رهبری و تحصیلات, ارتباطی قوی با عملکرد دارند بر این اساس سازمان ها باید تحصیلات و آموزش لازم در مورد کیفیت را به کارمندان خود بدهند و از پیشرفت ها تحت رهبری مدیریت برتر و عالی پشتیبانی نمایند.